Lite kidnappning och sa dar

Just nu sitter jag i en mork djungel med fyra man som bevakar mig med sina nypolerade gevar och det star FARC pa deras uniformer. Konstigt... Hihi, naaah, antar att ni inte gick pa det dar. Gjorde ni det sa far ni skylla er sjalva. Egentligen skulle jag varit hemma i kalla Sverige nu men i mandags bestamde jag mig for att andra om min biljett till den 3 april och helt enkelt strunta i Tanzania. Det hade varit en upplevelse sa klart men med facit i hand sa har allting gatt langt bortom alla mina forvantningar har och det vore dumt att inte ta till vara pa det har tillfallet. Att fa lara kanna min mamma mer och alla andra slaktingar ocksa. Fantastiskt! Just nu bor jag hos hennes moster inne i centrala Bogota men pa lordag flyttar jag forhoppningsvis hem till min mamma. Vi har delat sang, vi har druckit stora mangder kaffe, vi har shoppat, gratit, skrattat, kollat pa gamla bilder och massa annat. Allting ar verkligen helt obeskrivligt underbart! Det var allt for stunden! Lite livstecken fick ni i alla fall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0