Mot nordväst!

De senaste dagarna har jag svävat på små moln och jag har träffat en hel del trevliga typer, bla journalisten Jared (Australien) och Sofia ifrån Argentina. Riktigt sköna människor :) Ska ev träffa den sistnämnda i Santa Marta - hade varit kul med härligt sällskap!

Igår så fick hostelet en väldigt speciell gäst; hunden Luna som ett par ifrån Dortmund hade med sig! Hon var såklart väääldigt ompysslad!

I skrivande stund sitter jag på bussen till Medellin. Förhoppningsvis är jag framme om ca åtta timmar och då kommer min kompis Diana, som jag mötte i NYC, att hämta upp mig. Bor hos henne till torsdag kväll då jag ska ta nattbussen till den karibiska kusten ;-)

Nedersta bilden visar hur rädd jag är just nu.... :-P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0