Antligen pa toppen av Monserrate!

Igar strosade jag och Maria runt i Bogota. Forst hjalpte hon mig att vaxla in dollar till colombianska pesos och darefter blev det att till slut besoka toppen av Cerro de Monserrate!

Igar kvall nar vi kom hem var jag helt slutkord men da fragade Mabel, Johns syster, om jag ville med ut och ta en ol. Det tackar man ju inte nej till sa jag joinade tillsammans med henne och John. Vi satte oss pa en superliten men mysig bar och drack vars tva ol (Club Colombia) och sedan blev det efterfest i huset dar jag skamde ut mig och dansade till Shakiras gamla latar, haha. Men skoj var det! Fick aven testa Auguardiente Antioqueño som ar en mildar sort av brannvin. Skulle val ljuga om jag sa att den smakade ackligt ;-)

Imorgon ar det min sista dag har i huset och det kanns lite sorgligt!

Tanken var att ni skulle fa se lite bilder men som vanligt fungerar det inte... kommer val upp imorgon kanske :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0