Anlänt till Martinik

På plats i centrala Bogota! Vandrarhemmet är trevligt och har redan slöpratat med en del. En snubbe från Texas som bjöd mig på öl, en gubbe från Nevada och som dessutom är skattletare sedan 30 år tillbaka, samt två flator ifrån Tyskland. Härligt!

När jag kommit till rätta gick jag ut på matjakt och hamnade till slut på Subway. Jag älskar Subway!!! Men som on ödet älskar mig ligger det en vegetarisk restaurang precis runt hörnet. EN VEGETARISK RESTAURANG! I detta köttälskande land! Underbart. I morgon ska jag dock köpa råvaror och tillaga något själv, annars kommer jag kunna flyta hen till Sverige..

Morgondagen kommer att erbjuda lite tvättning och allmänt strosande i området. Ganska skönt att bara ta det lugnt. Känns som att jag är ganska färdig med Bogota redan. På onsdag är det dock dags att besöka mitt barnhem!!! Galet, loco, crazy.

Ciao!

Bjuder er på en bild från när jag var liten!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0